Hogy is van ez?

A cinikus embernek annyira torz a látása, hogy a dolgokat olyannak látja, amilyenek, és nem olyannak, amilyennek lenniük kellene.

  • RSS
  • Címlap
  • Archívum
  • Címkék

El innen rablók, ez a mi hazánk!

131 hozzászólás Írta Hogyisvanezte 3 hete

Címkék: jobbik - Kategória: Politika / Közélet
Következő bejegyzés Előző bejegyzés
Tetszett a bejegyzés? Iratkozz fel és értesítünk a friss bejegyzésekről. RSS

Hozzászólások (131) Feliratkozás (RSS)

Hogyisvanezte2012-01-30 00:521. Hogyisvanezte Válasz erre

Nincs kétségem, Vona Gábor megérett az ország vezetésére.

Flagellum Dei2012-01-30 06:002. Flagellum Dei Válasz erre

...és az ország megérett...?

árva2012-01-30 07:123. árva Válasz erre

@Flagellum Dei:
Hát az ország meg...
Csak a sok "állampolgár" a kétséges.

karenina2012-01-30 07:174. karenina Válasz erre

" tagadja meg az Irán elleni Eu-s embargót.."
Barátkozzunk Iránnal a benzin árért, jól értem?
Na ne.

Flagellum Dei2012-01-30 07:515. Flagellum Dei Válasz erre

@karenina: (4)

A benzin 125-140Ft között van akkor is ha az Oroszoktól vesszük, a kiskereskedelmi ár döntő részét az adótartalom határozza meg.
Nem jó helyen keresgeted az okokat.

Flagellum Dei2012-01-30 07:556. Flagellum Dei Válasz erre

@árva: (3)

...hááát tudod, a helyzet az, hogy általános erkölcsi és morális mélyponton vannak az emberek. Sokuk ment el külföldre, az én családom nagyobbik része is, és az általános vélemény az, hogy ott sem állja meg a többség a helyét becsületből. A sógorom azt mondja, hogy az USA-ban az a mondás járja, "ha van magyar barátod, nincs szükséged ellenségre...)

karenina2012-01-30 08:407. karenina Válasz erre

@Flagellum Dei: 5.-re: Vona G. mondta ezt a fenti videóban. Olvastam Sirin Ebadi Nobel díjas iráni bírónő könyvét -inkább gyalog járok, mintsem ettől a vezetéstől vásároljunk olajat. Prostituálni készül az országunkat Vona úr. Titeket, férfiakat. Ti fogtok ott tárgyalni. Semmi önbecsülése nincs ennek az országnak? Csak kérdem. :(

Flagellum Dei2012-01-30 08:438. Flagellum Dei Válasz erre

@karenina: (7)

Neked sem kötelező ennyi adótartalommal olajat vásárolni, de ezen túl nem értem a gondolatmenetedet a prostituálódásról.

karenina2012-01-30 08:509. karenina Válasz erre

@Flagellum Dei: Az anyagi előnynél vannak fontosabb szempontok is. Iránnal kapcsolatban meg pláne. Nem gondolod?

Flagellum Dei2012-01-30 08:5510. Flagellum Dei Válasz erre

@karenina: (9)

Ahogy mondtam nem értem mire utalsz, vagy célzol. Vona kelet felé nyit ha módja lesz rá, ebbe beletartozik Oroszország is.
Mit tartasz Irán esetében fontosabb szempontnak?

karenina2012-01-30 09:0511. karenina Válasz erre

@Flagellum Dei: 10.: Nem utaltam, idéztem Vona G.-t. Irán szerintem életveszélyes a világra, embertelen, minősíthetetlen, gyilkos és agresszív e pillanatban. Nem szeretném támogatni őket. Ebben nem. Persze ezt sem én fogom eldönteni, tudom.
-nah, mennem kell, meg lassú is a helyzet, további jó napot.
:)

Wilágosh Barna Kábel2012-01-30 09:0812. Wilágosh Barna Kábel Válasz erre

@Hogyisvanezte: Azért jó lenne időben tudni, mikor veszi át a hatalmat, mert addig minden megtakarított pénzemet (ami még maradt) át tudjam váltani valami stabil valutára. Nem szeretném, ha a húszezresek annyit érjenek, mint egy WC-papír...
Ezt annak ellenére mondom, hogy sok igyekezetükkel egyet értek.

Flagellum Dei2012-01-30 09:0913. Flagellum Dei Válasz erre

@karenina: (11)

Miért életveszélyes Irán a világra? Miért embertelen, miért minősíthetetlen, miért gyilkos és miért agresszív?

Flagellum Dei2012-01-30 09:1214. Flagellum Dei Válasz erre

@Wilágosh Barna Kábel: (12)

Szerinted melyik lesz az értékálló valuta? mert epillanatban az látszik valószínűnek, hogy az Eurázsuiai Unió által létrehozott valuta fog szilárd gazdasági alapokkal rendelkezni. Putyin küldte a meghívót, Vona el is fogadja valószínűleg.
Na szóval hogy is állunk ezzel?

karenina2012-01-30 09:1515. karenina Válasz erre

@Flagellum Dei:13. Ezt nem kérdezed komolyan, ugye?
Szia, további kellemes beszélgetést. Kifogytam a szóból!:)

Wilágosh Barna Kábel2012-01-30 09:1816. Wilágosh Barna Kábel Válasz erre

@Flagellum Dei: Érdekes dolog ez az adó kérdés. Ha engednének a jövedéki adóból, az a pénz hiányozna máshonnan, tehát valami másra vetnének ki több adót.
Sokat foglalkozom az alternatív energiák hasznosítási lehetőségeivel. Rá kellett jönnöm, ha netán annyira sikerem lenne vele, hogy a lakosság 20%-kal kevesebb áramot venne a szolgáltatóktól, a többit maga állítaná elő otthon, akkor mi lenne. Először a Művek Művek kevesellné a bevételét, aztán az állam a befolyt adót. Tehát megemelné 20%-kal az áram árát (jó esetben!). Tehát a befektetésünk teljesen felesleges volt, de már meg sem szüntethetem, mert akkor még drágább lenne az áram, mint a herkentyűm előtt volt. Ha mindenki leszerelné, az sem lenne jó. mert a Művek is, és az állam is hozzászokott a magasabb árhoz. Akkor most mit csináljak? Dolgozzak rajta, vagy ne?

Wilágosh Barna Kábel2012-01-30 09:2017. Wilágosh Barna Kábel Válasz erre

@Flagellum Dei: Lehet, hogy meg kéne várni az Ázsiót?

Flagellum Dei2012-01-30 09:2818. Flagellum Dei Válasz erre

@karenina: (15)

Teljesen komolyan kérdeztem, de ahogy látom komoly válasz tőled nem várható.

Scandal2012-01-30 09:3019. Scandal Válasz erre

@Hogyisvanezte:
Minden bizonnyal. Igaz háborút vizionál szegény feje meg harc és harc,meg kutyafüle hogy semmihez sem hasonlítható a Jobbik. :_))
De valszeg megérett szegény, hiszen eddig mindösszesen elhelyezett a pártocska párszáz rovásírásos táblát, ám beígéri nyilván, hogy olcsóbb lesz a lópatkó. :_)
Anyám borogass!

Flagellum Dei2012-01-30 09:3220. Flagellum Dei Válasz erre

@Wilágosh Barna Kábel: (16)

Mi lenne ha mindenki korlátozná a fogyasztását egy hétre, amiben csak lehetősége van, nem venne jövedéki terméket (előre sem és utólag sem pótolná) elmenne szabadságra betegállományba, és kivenné a megtakarított pénzét a bankjából?
Szerinted olyan erősek ezek, vagy csak mi gondoljuk azoknak őket?

Scandal2012-01-30 09:3521. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Azért életveszélyes barátom, amiért pl az iszlám. A vallási fanatikusok és az azok által szerveződött országok mételyek a világ testén.
Nem véletlen talán, hogy szegény Vona is újabban a keresztény értékekért akar síkraszálni miután az ork lövészárok már rászakadt. :_)

Scandal2012-01-30 09:3822. Scandal Válasz erre

Megint kell valami jó kis rágnivaló a nem túl értelmes tekintetű híveinek, nehogy szétszéledjen a nyáj. Beeee, beeee. :-))
Régi fogás. Primitív szokás.

aaadvil2012-01-30 09:4023. aaadvil Válasz erre

Irán senkit nem veszélyeztet,az atomprogramjával kapcsolatban is megengtett mindent hogy ne tudjanak belekotni,beengedte az ellenőroket,semmi sem utal arra hogy atomfegyvert készitene.
De tegyuk fel ha mégis:
És akkor mi van?Izrael hatalmas atomfegyverkésztlettel rendelkezik,neki lehet,holott a legagresszivebb politikát folytratja a kornyéken.Jah mer zsidok,a kiválasztott nép.
Egyébként ebből is látni kik irányitják a politikát a világon(na jo kivéve talán még Ázsiát).
Zsido nyomásra bizony csak megcsinálták az embargot,és ezzel jol kibasztak a néppel,mert bizony az iráni olaj hiányozni fog,szakértők már meg is josolták az ujabb olajáremelkedést,Iránnal meg nem basztak ki el tudja adni Ázsiába.
Egyszeruen szurja a szemét Irán Izraelnek,katonailag nem mer belékőtni ezért is uszitja az USÁ-t de ha megteszik a katonai lépéseket igencsak ráfizetnek.
Olyan ez az iráni atomfegyver mint Szaddam Husszein vegyifegyverei voltak,egy nagy hazugság mint később kiderult.

beatus2012-01-30 10:0824. beatus Válasz erre

http://hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=49449

hukkk2012-01-30 10:2225. hukkk Válasz erre

@aaadvil:
23.
Irán egy angyal, aki lépten-nyomon a szeretetét, elismerését fejezi ki Izraelnek, de a sajtó ezt eltorzítja.
Hmmm?

árva2012-01-30 10:2626. árva Válasz erre

@Flagellum Dei: 13.
Mert Izrael azt mondja...

Legfeljebb mégsem, majd rájönnek egy afganisztáni kaland után. Ott sem átallott mindenki hazudozni.

Azért el bírom képzelni derűs kedvemben, hogy a semleges Svájc azt mondja, fúj, ide nem hozhat egyetlen gonosz iráni sem pénzt....

Mert valamikor ők is elkezdték a semlegességet. Ideje lenne nekünk is.

aaadvil2012-01-30 10:2927. aaadvil Válasz erre

@hukkk:
Én ezt irtam?
Huki!

aaadvil2012-01-30 10:3528. aaadvil Válasz erre

@árva:
Ha Iránba belekőtnek ott beletőrik a bicska.Az afgánokkal sem birnak,pedig azoknál a tecnika kimerul az AK 47 és az RPG szinvonalán,az irániaknak meg bizony komoly haditechnikájuk van.
Amugymeg senkinek nem ártanask,elvannak magukban Izrasel keménykedik veluk de erre rábasznak!

hukkk2012-01-30 10:3829. hukkk Válasz erre

@aaadvil:

nem.
ezt én írtam.

RONIN20072012-01-30 10:3930. RONIN2007 Válasz erre

@Flagellum Dei: Ez így van..
A magyar ott sem tagadja meg magát:-D
Ha csak egy centtel is több van a másiknak,már utálja is és irigy,mint a kutya..
Hogy összetartás?:-)
áááá..

Potrien őrmester2012-01-30 10:3931. Potrien őrmester Válasz erre

@aaadvil: ...tököm tudja! Izrael nem fog bevonulni Iránba, annyi esze azért van, legföljebb szarrá bombázza az adott erőművet... Irakban már egyszer megtette, sebészeti pontossággal...

RONIN20072012-01-30 10:4132. RONIN2007 Válasz erre

@aaadvil: Kell egy "mondvacsinált" casus belli:-(
Mint Iraknál a vegyi fegyverekkel,meg a WTC lerobbantása,aztán ráfogása a terroristákra..

RONIN20072012-01-30 10:4233. RONIN2007 Válasz erre

@aaadvil: Addig szarakodnak,míg csak-csak elkezdődik a harmadik világháború..:-(

hukkk2012-01-30 10:4734. hukkk Válasz erre

@karenina:

http://m.blogter.hu/407991/a_feny_eroi_avagy_a_jobbik_valodi_arca

http://m.blogter.hu/408157/dzsihad_magyarorszag_ellen

aaadvil2012-01-30 10:5035. aaadvil Válasz erre

@Potrien őrmester:
Nem ilyen egyszeru.Irak egy diktatura volt Szaddam keményen nyirta a saját népét.
Irán pedig ha jol tudom Iszlám kőztártsaság,és a vezetői kormánya maximális támogatást élvez.
Ha megoldhato lenne sima bombázással már megtették volna.
Ne felejtsd el hogy a ruszkik sem igazán dijjazzák azt ami Irán ellen most folyik,és azért bizony még ők is nagyhatalom.
@RONIN2007:
Igy van,keresik a háborus okot,de nyilt háborut nem mernek,igy most belerángatták a világot egy embargoba,amire csak mi baszunk rá,Irán simán eladja a cuccost Ázsiába.

karenina2012-01-30 11:0736. karenina Válasz erre

@hukkk: :(((((( Micsoda zűrzavar..

Még jó, hogy van zene:

http://www.youtube.com/watch?v=df-eLzao63I

árva2012-01-30 11:1037. árva Válasz erre

@RONIN2007: 30

Nekem nem egyértelműen ez a tapasztalatom az amerikai ismerős/rokon kivándoroltakkal.
Ha utálja a másikat, oka van. Pl. az, hogy aki a komcsi diktatúra ellen menekülni kényszerült, az azt látja, hogy aki a legvadabb komcsi volt de a jólétért kiment, egyrészt a diktatúra áldozatának állítja be magát és sokkal jobban él, jobb lehetőségei lettek, mert jobban hazudott.
Vagy, csarnoki kofából lett kivándorló fényes élete talány. Csak sejtik, miből van a fényűzés.
Mondjuk, Anyámat, mint ráérő rokon nénit megkérték, vigye el már a lányokat nyaralni a hawai kis lakosztályukba.
Hazafelé a 3 lány egyöntetűen Anyám bőrőndjébe akarta a "gyógyszereit" betenni, mondván, nekik nincs már helyük...
Anyám nagyon okos nő volt, nem engedte. Amikor jött a csomagfeladás, mind a három lányzó eltűnt "pisilni", anyámnál hagyva a csomagokat...

Állítólag Amerika gazdagjainak van arrafelé kis birtokocskájuk...

A tisztes magyar családok nem irígykednek senkire. Nincs miért, megélnek tisztességgel is.
De a maguk mögött hagyott háttér erősen befolyásolja őket az értékítéletben. Kis ország, a magyarokról hamar meg lehet tudni mindent.

Potrien őrmester2012-01-30 11:1638. Potrien őrmester Válasz erre

@aaadvil: ...aminthogy Izraelt pillanatig sem érdekelte, hogy másutt diktatúra van-e vagy nincs, itt sem fogja érdekelni... Izraelt egyetlen dolog érdekli e témában: hogy őt ne bombázhassák atommal, de még mással sem lehetőleg, mert ez egyértelműen Izrael végét jelentené, mivel jószerével egy nadrágszíjnyi állam. Ez a doktrínájuk egyik alapelve.... Emlékezz csak! Mikor az első Öböl-háború idején Scud rakétákkal lődözték Izraelt, Amerika be volt szarva, hogy esetleg Izrael válaszlépést tesz, alig győzte önmérsékletre inteni... Izrael hadserege pillanatnyilag, megkockáztatom, a legjobb. Persze volt mit tanulniuk a számos arab-izraeli háborúk során, amikor nagy áldozatokkal ugyan, de beledörgölték az arabok orrát a sivatag porába... Katonailag legyőzhetetlen, ezt az arabok már megtanulták, marad hát a gerillamozgalom, amit viszont Izrael már egyre nehezebben tud kezelni, hiszen miközben védekezik, egyre inkább kénytelen a csúnya agresszor szerepében tetszelegni, aminek van is alapja, ha civil célpontokat semmisít meg...

karenina2012-01-30 11:1739. karenina Válasz erre

7.-jav. : Sirin Ebadi ügyvéd volt, nem bíró. (vagy ez csak engem érdekelt?:)))

Potrien őrmester2012-01-30 11:1840. Potrien őrmester Válasz erre

...pontosítok: katonailag legyőzhetetlen, hacsak nem atomot vetnek be ellene...

karenina2012-01-30 11:2241. karenina Válasz erre

@karenina: na jóvanmár... bíró volt mégis. ..tűnés innen.:))

aaadvil2012-01-30 11:3042. aaadvil Válasz erre

@Potrien őrmester:
Valoban Izrael katonailag nagyon erőss,amit meg is értek hiszen kőrul van véve"ellensdéggel"de:
Sok lud disznőt győz!Szerencséje hogy az arabok képtelenek az ősszefogásra,igy keménykedhet,ellenkező esetben bizony szétrugnák a seggét.
A budos életbe nem lesz ott béke,és nem kifejezetten Irán miatt hanem a zsidok agressziv politikája,valamint az arabok Izrael megsemmisitésével kapcsolatos gondolkodása miatt sem.
Én elhiszem hogy joguk van a zsidoknak Izrael foldjéhez,hiszen ott éltek,de az araboknak is,de képtelenek a meegyezésre.
Irán más káposzta.Egy szuverén őnnálo állam,akár iszlám akár nem hagyni kellene békén,de a zsidok nem nyugszanak addig amig nem lesz ott egy akkora cirkusz ami bizony érintheti az egész világot.
Ja nemrég olvastam valahol,hogy az embargo pont Gőrőgországot érinti legkeményebben az olaj miatt ami amugy is nagy szarban van,a perzsák meg szarnak rá,eladják a cuccost Ázsiának!
Na vazze megint adtak a szarnak egy nagy pofont!

aaadvil2012-01-30 11:3443. aaadvil Válasz erre

@Potrien őrmester:
Meg ne felejtsd el hogy Izrael mogott van a világ pénzugyi nagyhatalma,csdak az USÁ-t nézd,azonnal és kapásbol megvétoz minden Izraellel kapccsolatos elitélő határozatot(ENSZ)akár még akkor is ha jogos.
Ilyen háttérrel kőnnyu keménykedni!

Potrien őrmester2012-01-30 11:4844. Potrien őrmester Válasz erre

@aaadvil: ...ha a mai állapotokat nézzük, úgy tűnik, könnyebb keménykedni, de ha jól tudom, már az USA sem nézi mindig jó szemmel Izrael politikáját... Régebben pedig: az egész arab világ mögött viszont ott volt a Szovjetunió, fegyvereivel "katonai szakértőivel"... Az általad említett összefogásról pedig: arab országok nem egy esetben indítottak együtt háborút: az elsőben például Egyiptom, Libanon, Szíria, Transzjordánia... Egy volt a baj, illetve Izrael szerencséje: általában a szovjet katonai drill, kézikönyv szerint viseltek háborút, amit viszont a zsidók leiskoláztak...

aaadvil2012-01-30 12:3645. aaadvil Válasz erre

@Potrien őrmester:
Hogy az USA nem támogatja?
Dehogynem.Csak nézd meg mint már emlitettem kapásbol megvétoz minden Izrael elleni határozatot az ENSZ-ben.
Má nem divat a ruszki katonai drill!
Ha Iránba belekőtnek szereznek egy második Afganisztánt maguknak,és gondolom ezzel az egyel is telelehet a tokuk!

aaadvil2012-01-30 12:3646. aaadvil Válasz erre

@Potrien őrmester:
Hogy az USA nem támogatja?
Dehogynem.Csak nézd meg mint már emlitettem kapásbol megvétoz minden Izrael elleni határozatot az ENSZ-ben.
Má nem divat a ruszki katonai drill!
Ha Iránba belekőtnek szereznek egy második Afganisztánt maguknak,és gondolom ezzel az egyel is telelehet a tokuk!

hukkk2012-01-30 12:4347. hukkk Válasz erre

@karenina:


http://youtu.be/cVikZ8Oe_XA

Potrien őrmester2012-01-30 12:5048. Potrien őrmester Válasz erre

@aaadvil: 1. Nem azt mondtam, hogy nem támogatja, hanem, hogy már nem minden esetben nézi jó szemmel.
2. Ismétlem: Izrael nem hülye, hogy bevonuljon Iránba. Irakba se vonult be, hanem pusztán lebombázta az atomerőművet...

zepy2012-01-30 14:3649. zepy Válasz erre

árva! A II.Világháborban valójában nem volt semleges Svájc, az csak a látszat volt. Nézz utána!

moana2012-01-30 14:4050. moana Válasz erre

Tessék, az újabb gumicsont:
Az Index hétfőn számolt be arról, hogy a főpolgármester a BKV finanszírozásának megoldására nyolc lehetőséget tárt a kormány elé, amelyből a gazdasági tárca csak egyet támogat: a havi tízezer forintos úthasználati díjat. Ezt a portál szerint a főváros területén minden közutat használó gépkocsira meg kellene váltani, papíralapú matrica formájában.
A főpolgármester hétfőn "súlyos ötletnek" nevezte a budapesti matricás úthasználati díj bevezetéséről szóló javaslatot. Tarlós István újságírók előtt kijelentette: "a mai hírek nem a főváros vezetésének az álláspontját tükrözik". A matricás útdíj bevezetésére vonatkozó elképzelés nincs a javaslatok között - hangsúlyozta.
Horváth Csaba, a Fővárosi Közgyűlés MSZP-frakciójának vezetője hétfői, budapesti sajtótájékoztatóján azt mondta: káosz, kapkodás és csőd jellemzi Budapest elmúlt hónapjait. A főpolgármester hétfői nyilatkozatásra reagálva azt mondta, hogy ebben az ügyben "valaki hazudik”.
A szocialista politikus hozzátette: a magas benzinárak miatt az autók már leálltak, hamarosan a BKV is csődbe megy, sőt a taxik sem fognak közlekedni. Elmondta: a kormányváltás óta tart a BKV vesszőfutása, hiszen megszűnt a közlekedési vállalat rendszerszintű finanszírozása.
Horváth Csaba szerint a főpolgármester csak statisztaszerepet játszik a BKV körüli ügyekben, ám ez nem menti fel a felelősség alól. Az ellenzéki politikus hozzátette: Tarlós Istvánnak nincs befolyása az eseményekre, saját pártja sem veszi komolyan.
A szocialista politikus szerint az útdíj-javaslat nehezen megvalósítható, hiszen hátrányos megkülönböztetést, kettős mércét jelentene a budapesti autósoknak, így jogi szempontból is aggályos. Horváth Csaba "okos döntést" vár a kormánytól az ügyben, egyben felszólította a kabinetet, hogy határolódjon el Matolcsy György nemzetgazdasági minisztertől, aki "nem érti a BKV körüli helyzetet”.
A szocialista politikus megfogalmazása szerint "vitán felül Matolcsy György minden idők legrosszabb gazdasági és pénzügyminisztere”.
Horváth Csaba hangsúlyozta: a fővárosi közösségi közlekedés fenntartása nem "jótétemény”. Mint elmondta: ha Budapestet mint "fejőstehenet" levágják, megszűnik az adók befizetése is.
Hozzátette: az útdíjjal nem értenek egyet, ám a dugódíjat (behajtási díjat), amely egy zónahatárok átlépéséről szóló környezetvédelmi intézkedés korábban a szocialisták is kezdeményeztek. Ez utóbbi, hasonlóan a parkolási díjhoz, nem pénzbehajtásról, hanem a forgalom szabályozásáról szól – tette hozzá.

bvgy \ bcl

MTI 2012. január 30., hétfő 13:36

Flagellum Dei2012-01-30 14:5751. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (21)

1 nem vagyok a barátod
2 maradjunk annyiban hogy minden fajta vallási fanatikus veszélyes
3 sőt elég ha fanatikus, már az önmagában veszélyes
4 de mi köze ennek ahhoz, hogy kereskedni akar Vona a perzsákkal?


Ezt a kijelentésedet: " A vallási fanatikusok és az azok által szerveződött országok mételyek a világ testén." Izrael esetében is fenntartod?

hukkk2012-01-30 15:1052. hukkk Válasz erre

@Flagellum Dei:
51.
Nem hinném, hogy a vallási fanatizmusnak országhatár, vagy pártállás határt tud szabni.
Ez minden egyes személyre veszélyt jelent.
Meglátásom szerint jelenleg a parlamenti pártjaink közül a Jobbikban a legjellemzőbb a vallási fanatizmusra jellemző retorika.
El innen rablók, ez a mi hazánk!

RONIN20072012-01-30 15:1153. RONIN2007 Válasz erre

@árva: Édesapám,míg élt ,jó ideig volt a Denveri magyarok képviselője..voltam kint nála nem is kevés ideig..
Ő '56-os volt,de sokan voltak olyanok is,akikről írtál..
Páran összetartottak,de nagy része a kint élőknek vitte magával a rossz beidegződést..:-)
Én nem tudnék ott élni,pedig lett volna rá lehetőségem..
Mondjuk máshol sem,mert öcsém okán dajcslandban is élhetnék..,ráadásul "bírom "a nyelvet is,sőt hosszú évekig dolgoztam német nyelvterületen az "ACUSTIK BUCH"-al és a "FA KÖRTING"-el..
De én MAGYAR VAGYOK !!:-)
Nem akarok "átgondolkozott éjszakákat,netán könnyeket!!
Nekem jó ez a kis "porfészek"ami a világ legkedvesebb "porfészke nekem"..:-))

aaadvil2012-01-30 15:1154. aaadvil Válasz erre

Na ezaz amirol beszéltem!
Ismét brutális fenyegetést kapott Irán a New York - Tel Aviv tengelytől
2012. január 30. 12:22

Hunhír.info
Leon Panetta szerint az iráni fejlesztések riasztóak az Egyesült Államok, és nyilvánvalóan Izrael számára is, ezért a két ország céljai közösek. „Ha lépnünk kell, lépni fogunk” – jelentette ki Az USA védelmi minisztere az amerikai CBS News hírcsatornának adott interjúbÁN.

„Ha folytatják a nukleáris fegyver előállítását, és hírszerzői jelentések ezt alátámasztják, mindent el fogunk követni, hogy megállítsuk őket” – tette hozzá a védelmi miniszter.

Arra a kérdésre, hogy ebbe a katonai lépések is beletartoznak-e, Panetta az amerikai és izraeli vezetők állandó álláspontját ismételte: „nem zárunk ki semmilyen lehetőséget”.

Vasárnap Iránba érkeztek az ENSZ atomellenőrei, hogy kiderítsék Teherán nukleáris tevékenységének esetleges katonai jellegét. Közben az iráni parlament az európai olajexport "letiltását" szorgalmazza - válaszul Brüsszel újonnan bevezetett szankcióira, beleértve az olajembargót.

Flagellum Dei2012-01-30 15:1555. Flagellum Dei Válasz erre

@hukkk: (52)

Mi a véleményed Izrael esetében?

RONIN20072012-01-30 15:1556. RONIN2007 Válasz erre

@aaadvil: Erős a tököm!!
Bátor,mint a cigány lova,mert vele van a "nagy tezsvír,tokkal-vonóval"..:-)
Tudod mekkora 'Zrajel??
Magyarország egy ötöde Tesó!!!
Igaz,hogy rendelkezik atombombával és miden féle korszerű fegyverrel,de az Amcsik nélkül kevesek,mint a vérszegény lepkefing!!:-)

RONIN20072012-01-30 15:2157. RONIN2007 Válasz erre

@Flagellum Dei: Neki?:-DDD
Hogy Isten "leszállópályája",Cion hegye..:-)
Ha visszatér,oda tér vissza..
Ezt vizionálják a bibsik..
Ez ,természetesen úgy lett volna,ha tartják a tíz parancsolatot és nem áldoznak hamis isteneknek,mint a mammon,vagy nem imádják a hamis bálványokat,mint az aranyborjút..:-)
De "ŐK"még a frigyládát is "elsikították"nehogy a tartalmát olvassák a felnövő nemzedékből..:-)
Inkább megalkotnak mindenféle "talmi"vallást,mint például a hit gyülekezete,csak ,hogy bomlasszák a kereszténységet..

RONIN20072012-01-30 15:2658. RONIN2007 Válasz erre

@aaadvil: Tudod tesó,ez olyan dolog,mint a minap hallottam a televízióban..:(megpróbálom szó szerint,de így is pontos,ami a mondanivalót érinti)
Nos:"Az a probléma a magyar gazdaság politikával,hogy sérti az Egyesült Államok és Izrael gazdasági érdekeit" (?????:-O ?? !!)
Érted ezt?!
Qrvára egyértelmű az üzenete!!
Szóval:Ha orbán nem nyal be csontig a "lopottországú"jenkiknek és nem nyalja ki "metszett faszú"horda seggét,mi úgy le leszünk minősítve,mint a huzat..
Ezt már a kónbácsi es megmoNNta..:-)

hukkk2012-01-30 15:4459. hukkk Válasz erre

@Flagellum Dei:
55.
Ami Jézusnak, és az Újszövetségnek.
A vallási szélsőségesek minden nemzetben megtalálhatók, maguk a zsidók is elismerik, hogy vannak közöttük is vallási fanatikusok.
Ezt Jézus is érzékelte.
Mivel nemzetre vonatkoztatva kérded, ezért nem hagyhatom figyelmen kívül azt az Újszövetségi részt, ami ma is jellemzi Krisztus látásmódját Izraelről, és ami merőben ellentétes az európai köztudatba erősen beépült szt.ágostoni téveszmékkel.
Ezt a rómaiakhoz írt levél mutatja be talán leginkább:

Róma11, 7-36:

"7.Hogy is van tehát? Izrael nem találta meg, amit keres, de a kiválasz­tottak megtalálták; a többiek pedig keménnyé lettek téve, 8.amint meg van írva:
„Az Isten a mély álom szellemét adta nekik, szemeket, hogy ne lássanak, füleket, hogy ne halljanak mind e mai napig."
9.Dávid is ezt mondja:
„Asztaluk legyen számukra hálóvá, hurokká, csapdává és megfizetéssé! 10.Sötétedjen el a szemük, hogyne lássanak, és mindig görbítsd meg a hátukat!"
11.Kérdezem tehát: talán azért botlottak meg, hogy elessenek? Isten őrizz! Hanem az ő melléfogásuk miatt a szabadítás a nemzeteké lett, hogy őket féltékennyé tegye. 12.De ha e melléfogásuk a világ számára gazdagság, és kudarcuk bővölködés a nemzetek számára, mennyivel inkább az a beteljesedésük!
13.Nektek, a nemzetekből származóknak pedig azt mondom: amennyiben én valóban a nemzetek apostola vagyok, dicsőítem a szolgálatomat, 14.hátha sikerül valahogy féltékennyé tennem a véreimet, és meg tudok menteni néhányat közülük. 15.Hiszen ha elvettetésük megbékélést hozott a világ számára, mit hoz befogadásuk, ha nem éle­tet a halálból?!
16.Ha pedig a zsengeáldozat szent, a tészta is az; és ha a gyökér szent, az ágak is azok. 17.És ha az ágak közül néhányat letörtek, téged pedig vadolajfa létedre beoltottak közéjük, és velük együtt részesülsz az olajfa gyökeréből és olajából, 18.ne büszkélkedj az ágakkal szemben - de ha büszkélkedsz is, nem te tartod a gyökeret, hanem a gyökér téged! 19Azt fogod mondani erre: „Azért törték ki az ágakat, hogy engem oltsanak be!" 20.Ez igen! A hitetlenség miatt törték ki őket, te pedig hit által maradtál meg. Ne gondolkodj kevélyen, inkább félj, 21.mert ha az Isten a természetes ágakat sem kímélte meg, nehogy aztán téged se kíméljen majd! 22.Vedd hát észre Isten szelídségét és keménységét: egyrészt keménységét azokhoz, akik elestek, másrészt Isten szelídségét hozzád, feltéve, hogy megmaradsz jóindulatában - különben te is ki fogsz tö­retni. 23.Amazok pedig szintén, ha nem maradnak meg a hitetlenségben, be fognak oltatni: hiszen az Isten képes arra, hogy újra beoltsa őket. 24.Mert ha téged lemetszett termé­szetes vadolajfádról, és a természet rendje ellenére beoltott a szelíd olajfába, mennyivel inkább be fogja oltani őket a természet rendje szerint saját olajfájukba!
25.Nagyon szeretném ugyanis, testvérek, ha tudnátok ezt a titkot, nehogy bölcs­ek tűnjetek önmagatok előtt: ez a megkeményedés csak részlegesen érte Izra­elt, addig, ameddig a nemzetekből származók teljes számban be nem jutnak, 26.és így az egész Izrael meg fog menekülni, amint meg van írva:
„Megérkezik majd Cionból a Megváltó, és elfordítja az istentelenséget Jákobtól.
27.És ez lesz tőlem a szövetség számukra..."
„...amikor eltávolítom bűneiket."
28.Az Örömhír tekintetében ugyan ellenségek a ti érdeketekben, de a kiválasztottságra nézve szeretettek az ősatyák miatt. 29.Az Isten kegyelmi ajándékai és elhívása ugyanis visszavonhatatlanok. 30.Mert éppen úgy, ahogy ti valamikor nem engedel­meskedtetek az Istennek, most pedig könyörületre találtatok az ő engedetlenségük miatt, 31.ugyanúgy most - az irántatok megnyilvánuló kegyelem miatt - ők is enge­detlenek lettek, hogy most ők is kegyelmet kaphassanak. 32.Mert az Isten mindenkit összezárt az engedetlenségben, hogy mindenkin megkönyörülhessen.
33.Ó, Isten gazdagságának, bölcsességének és tudásának mélysége! Milyen kifürkészhetetlenek ítéletei és kinyomozhatatlanok útjai!
34.Hiszen „kicsoda ismerte meg az Úr szívének értelmét? Vagy ki volt tanácsadója ?"
35.„ Vagy kicsoda adott Neki előre, amit visszakövetelhetne Tőle?"
36.Hiszen minden Tőle, Általa és Érte van: dicsőség legyen Neki mindörökké, ámen!"


(Ugyanez a Károli változatban régiesebb megfogalmazásban: http://t7.hu/qbt )

Scandal2012-01-30 16:0760. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Fenntartom rögvest amint gyakori lesz közöttük az öngyilkos merénylő. Addig amíg nem ugyanis nem fanatizmusról beszélünk... aszó itt laklmazott értelmében.
:_)

Flagellum Dei2012-01-30 16:2261. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (60)

A gyilkos merénylő és az öngyilkos merénylő fanatizmusában mi a különbség?

Scandal2012-01-30 16:3062. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei: 61.
Az első sunyi, a második pedig sunyi és ostoba.

Scandal2012-01-30 16:3263. Scandal Válasz erre

@Scandal:
Felebarátom. :_)
Én szót sem vesztegettem arra a vicces gondolatra, hogy Vona kereskedne-é a perzsákkal, mert ennek valószínűsége ugyebár elenyésző.
:_)

Flagellum Dei2012-01-30 16:3364. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (62)

Akkor ha a fanatizmus kérdését tisztáztuk:

" A vallási fanatikusok és az azok által szerveződött országok mételyek a világ testén." Izrael esetében is fenntartod ezt az állításod?

RONIN20072012-01-30 16:3865. RONIN2007 Válasz erre

@Flagellum Dei: Semmi!!:-)
Mind a kettő a sémi népcsoportból való..:-(
Az egyik fundamentalista,a másik csak simán perverzitásból öl,mert goj vagy..:-))))

Scandal2012-01-30 16:4266. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Izrael nem vallási fanatikus. Nem vallási alapon van baja az arabokkal.
Ez világos nem? Nem érdekel mit mond egy-egy rabbija, maradjunk a tényeknél.

hukkk2012-01-30 16:4967. hukkk Válasz erre

@RONIN2007:
57.
"Hogy Isten "leszállópályája",Cion hegye..:-)
Ha visszatér,oda tér vissza..
Ezt vizionálják a bibsik.."


Igazad van.
Ez tényleg a "bibsik" és az Ószövetség egyértelmű állásfoglalása, amelyet az Újszövetségben Jézus apostolai, más tanítványai is többszörösen megerősítettek.
Ez a krisztusi megközelítés tükröződik Máté és János evangéliumán keresztül, Pál és Péter apostolok sorain keresztül és a Jelenések könyvéből János apostol sorain át:

Máté 21,5:
"Mondjátok meg Cion lányának: Látod, királyod jön hozzád, szelíd, szamárháton ül, teherhordó állat csikóján"

János 12,15:
"Ne félj, Cion leánya, nézd csak, királyod közeledik szamárcsikón ülve."

Pál apostol a Rómaiakhoz 9,33:

"...amint meg van írva:
„Lám, elhelyezem Cionban a botlás kövét és a megbotránkozás szikláját,
és senki sem fog megszégyenülni, aki hisz benne!"


Rómaiakhoz 11,26:

"...és így az egész Izrael meg fog menekülni, amint meg van írva:
„Megérkezik majd Cionból a Megváltó, és elfordítja az istentelenséget Jákobtól."


Pál a Zsidókhoz 12,22:
"...járultatok Cion hegyéhez, és az élő Istennek városához, a mennyei Jeruzsálemhez, és az angyalok ezreihez"

Péter apostol, 1.Péter2,6:
"Azért van meg az Írásban: Ímé szegletkövet teszek Cionban, amely kiválasztott, becses; és aki hisz abban, meg nem szégyenül."

János apostol, Jelenések könyve 14,1:

"És láttam, hogy íme, a bárány a Cion hegyén áll..."

Ronin2007!
Nagyon jól ragadtad meg a kérdés lényegét!

Teljesen korrektül jársz el, amikor az Izrael szeretetére kissé féltékeny honfitársainkat azzal vigasztalod, nyugtatod meg, hogy nekünk magyaroknak is legalább annyi szeretetet kínál fel a Teremtő Isten, mint zsidó honfitársainknak.

Ha az Újszövetség alapján nézzük Isten viszonyát Cionhoz, Izraelhez, akkor úgy ragadhatnánk meg ennek a lényegét, mint ahogy egy szerelmes férfi segít a kedvesének abban, hogy jól szerepelhessen a nagyközönség előtt a közeljövőben.
Talán az alábbi videón látható fiatalember elkötelezettsége, szeretete, bátorítás tudná korlátozott mértékben érzékeltetni ezt a hűséget, szeretetet a tékozló Izrael felé:

http://t7.hu/qba

csumpi2012-01-30 16:5068. csumpi Válasz erre

@Hogyisvanezte: ...ma Te nyitottál egy dühöngőt ? .....:))))

Flagellum Dei2012-01-30 16:5069. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (66)

Nem vallási alapon van baja az arabokkal? Hanem?

Tudod hogy ott a személyi okmányban fel van tüntetve a vallás?
Maradjunk a tényeknél.

Scandal2012-01-30 17:0270. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Szerinted a Golán fensíkot azért tartotta megszállva merthogy területet szerzett, vagy azért, mert amazok nem voltak körülmetélve?
Arafat meg nem arról beszélt, amikor már ugye nem sivatagi rabló volt, hogy Palesztína mint ország tulajdonképpen Izrael-t is magába foglalja. tehát nem ismeri el mint államot? Hol van itt szó vallásról?

Flagellum Dei2012-01-30 17:0671. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (70)

Ott ahol a pelesztinok emberi jogait vallási alapon korlátozzák.
Te hogy különböztetnél egy Izraelben született és élő palesztint egy zsidótól? Szerinted ők ezt hogy teszik?

Scandal2012-01-30 17:1672. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Emberi jogait? Állampolgári jogait esetleg.
Nos van turbánja nincs turbánja pl. Praktikus nem? :_))
Szerinted a Szlovén hogy különbözteti meg a saját állapolgárát másoktól?
níilván itt is vannak személyi okmányok amibe tények vannak.
Sajna mennem köll. :_)

Flagellum Dei2012-01-30 17:1973. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (72)

Neki melyiket korlátozták(?):

http://www.thepeoplesvoice.org/TPV3/media/blogs/blog/3/gaza_war_crimes2.jpg


Már akartam kérdezni, ez nálad mit jelent :_)
...Quasimodo mosolyog...?

Flagellum Dei2012-01-30 17:2274. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (72)

De a kérdésre válaszolj:
"Te hogy különböztetnél egy Izraelben született és élő palesztint egy zsidótól? Szerinted ők ezt hogy teszik?"
Nem az volt a kérdés, hogy egy Szlovén hogy különbözteti meg egyik saját állampolgárát egy másik ország állampolgárától.

Hogyisvanezte2012-01-30 17:3175. Hogyisvanezte Válasz erre

@csumpi: Úgy tűnik. :-)

Kár, hogy a téma elkanyarodott. :-(

Visszatérve Vona beszédéhez:

meghallgattam újból és szerintem ez volt az utóbbi tíz év egyik legjobb beszéde.

csumpi2012-01-30 17:3576. csumpi Válasz erre

@Flagellum Dei: 71.

Fallal különböztetik meg...... jó magas fallal...:)))

Flagellum Dei2012-01-30 17:3877. Flagellum Dei Válasz erre

@csumpi: (76)

Szomorúan igaz válasz...

drHannibalLecter2012-01-30 17:4178. drHannibalLecter Válasz erre

Olvasd el a talmudot és megtudod!

A zsidó Talmud néhány tanítása.
Erubin 21b Aki nem engedelmeskedik a rabbinak, az halált érdemel és a pokolban forró ürülékben fog főni.
Moed Kattan 17a. Ha egy zsidó kísértést érez arra, hogy valami rosszat cselekedjen, akkor menjen egy olyan városba, ahol őt nem ismerik és tegye ott a rosszat.
Egy zsidó megütése az ugyanaz mint Isten megütése. Sanhedrin 58b. Ha egy gój megüt egy zsidót, azt meg kell ölni.

Sanhedrin 57a. Egy zsidó nem köteles egy gój ("Cuthean") munkáját megfizetni.
A zsidóknak felsőbbrendű jogi státuszuk van. Baba Kamma 37b . "Ha egy zsidó megsebesíti egy Kánaáni ökrét, akkor nem tartozik semmivel. Ha ha egy Kánaáni sebesíti meg egy zsidó ökrét, akkor az ökör értékét meg kell fizetnie."
Baba Mezia 24a . Ha egy zsidó talál egy tárgyat, amelyet egy gój ("pogány") veszített el, akkor azt nem kell visszaadnia.(Ez a Baba Kamma 113b is alátámasztja). Sanhedrin 76a. Isten nem fog megkímélni egy olyan zsidót, aki lányát egy idős emberhez adja, gyermekkorú fiának feleséget keres vagy visszaad egy talált tárgyat egy Cutheannak..."
A zsidók kirabolhatnak és megölhetnek nemzsidókat. Sanhedrin 76a. Ha egy zsidó megöl egy gójt ("Cuthean"), akkor őt nem büntetik halállal. Amit egy zsidó egy gójtól ellop, azt megtarthatja.
Baba Kamma 37b A gójokat törvény nem védi és Isten a pénzüket "Izraelnek szánta".
Sanhedrin 106a. Az mondja, Jézus anyja egy kurva volt: "Ö, aki hercegektől és kormányzóktól származott, ácsok kurvája volt. A soncino kiadás Shabbath 104b lábjegyzete azt állítja, hogy a Talmud cenzúrázatlan szövegében az áll írva, hogy Jézus édesanyja "Mirjam a fodrász"-nak sok férfival volt viszonya.
Káröröm, mert Krisztus fiatalon halt meg. Sanhedrin 106 kárörömének ad kifejezést, mert Krisztus fiatalon halt meg:" Hallottad, mennyi idős volt Balaam (Jézus)? - azt felelte: Igazából azt nem állapították meg, de mivel az áll a Szentírásban, hogy gonosz és álnok emberek életük felét sem érjék meg, ebből az következik, hogy 33 vagy 34 éves volt."
Soferim 15, 10. szabály. Rabbis Simon ben Yohai a következőt mondta:"Tob shebe goyyim harog ", (azaz a gójok legjobbjait is meg kell ölnötök.)
Ez az eredeti babilóniai Talmud eredeti héber része, ahogy 1907-ben a zsidó enciklopédia idézi Funk és Wagnalls kiadásában Isidor Singer összeállításában, a gójok címszó alatt (617. oldal)
"A gójokról Zalman azt mondta: A gójok lelke teljesen más és alacsonyabbrendű. Teljesen gonoszak mindenféle megváltható tulajdonság híján.". Következésképpen Shneur Zalman rabbi tanításainak a gójokra vonatkozó része változatlanul bántó. Anyagi javaik szemétből származnak. Valójában saját maguk is szemétből származnak, ezért is vannak többen mint a zsidók, mert a pelyva mennyisége mindig nagyobb mint a magé. Minden zsidó születésétől fogva jó, minden keresztény születésétől fogva rossz."
A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni. Izraeli tóratudósok a következőképpen döntöttek:
"A tóra tartalmazza hogy a Jövendő Világban minden népnek helye lesz. De nem minden vallásos gój érdemli meg az örök életet erkölcsileg, ha vallásukat tekintjük. Amíg a keresztények általában elfogadják a héber bibliát mint Isten igazát , sokan közülük (azok, akik Jézus ún. isteni voltát elismerik), azok bálványimádók a Tóra szerint, halállal büntetendőek és biztosan nem fogják az új világot élvezni.(" Izraeli Mechon-Mamre weboldal, 1999 augusztus 7, Hayyim Vital St., Jerusalem, az elfoglalt Palesztína. ("Mechon Mamre: tóratudósok egy kis csoportja Izraelben...").
Ezen az internet címen utánnanézhetsz: www.mechon-mamre.org/jewfaq/gentiles.htm
1. Könnydén kikerülted a fasisztoid gondolataid reflexióját, a faji alapon történő megkülönböztetésre vonatkozóan...

2. Ja. Valahonnan lőnek, ők elpusztítanak egy palesztin házsort, ha van ott valaki, ha nincs. Meg kell nézni mennyi civil halt meg legutóbb is... Nézted a felvételeket is?
Amúgy ez se érv arra az ostobaságra, hogy ők a nagy bátrak, akik mindg győznek. Milliárdokat kapnak amerikától hadianyagban, annyi fegyverük van /atom is/ hogy erőfölényük van...

Ezzel szépen vissza is élnek. Pl. nem fúrhatnak kutat palesztin területen, csak izraeli engedéllyel. Tudtad? Egy izraeli medencés kibuc szomszéd palesztin településen vízfejadag van? Hogy a palesztinok nem öntözhetik földjeiket?

Tetszik, nem tetszik, ez (is) igazság!

Kultura2012-01-30 17:4579. Kultura Válasz erre

Gyongyosi talan ez is lofeju? Nagyarorszagon sok a Fazekas meg a kocsog is hehehehe (desznyo)

Kultura2012-01-30 17:4780. Kultura Válasz erre

@drHannibalLecter: Azt mikor irtak te gnom feju? Azota mar mas vilag van.

csumpi2012-01-30 17:5881. csumpi Válasz erre

@Hogyisvanezte: ...és mellé egy küssebecske zenei aláfestés.....:))))

http://www.youtube.com/watch?v=J-SCMBnRXZ8&feature=share

mura-fri2012-01-30 18:0082. mura-fri Válasz erre

@drHannibalLecter:
Vazze! Ideje volna már egy fordított "holokausztnak". Fizessék végre meg a zsidók, ami keservet, kárt, megaláztatást okoztak a "gójoknak"! Ne ők várják még mindig a kártérítést a nem létező sérelmekért. Mert amelyik most hőbörög azt hott zicher, hogy nem érte kár. Akiket meg Hitler által igen, azt maguk a "felsőbbrendűek" küldték a vágóhídra.

drHannibalLecter2012-01-30 18:0283. drHannibalLecter Válasz erre

Ja igen ös Mohammed próféta szerint Jézus Krisztus is próféta volt, a koraiak közül, a zsidókkal ellentétben.
A legtöbb mohamedán mérsékelt irányzatú és ezek éppígy szidják a fanatikusaikat.....

drHannibalLecter2012-01-30 18:1184. drHannibalLecter Válasz erre

@mura-fri: Szia!Így igaz. Már igencsak ideje lenne egy fordított holokausztnak.

gby2012-01-30 18:1185. gby Válasz erre

@Flagellum Dei:
miért életveszélyes?
hát mert a jueszéj és izrael azt mondja. aztán majd, ha már mindent leromboltak, megdöntöttek, elloptak, akkor kiderül, h "jaj, tévedtünk, bocs".
mint iraknál.

Flagellum Dei2012-01-30 18:1386. Flagellum Dei Válasz erre

@gby: (85)

Nem hiszem, hogy beismernék a tévedést, illetve egy háború soha nem egyesélyes.

csumpi2012-01-30 18:2387. csumpi Válasz erre

@Flagellum Dei: 77.

.....hisz elvégre roppant humánusak ezek a "kiválasztott nép" egyedei.....:)))

drHannibalLecter2012-01-30 18:2688. drHannibalLecter Válasz erre

@csumpi: Szia Csumpi!
Hitler beszól a gázkamrában lévő zsidókhoz. A fele hazamehet. Odabent persze erre nagy az öröm. MIre HItler:-
De nem hosszában, hanem deréktól lefelé :DDD

Scandal2012-01-30 18:4489. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
74.
Mi ez a csököny nálad? Teszem azt az arabot azzal lehet a te állításod szerint, hogy bele van írva a papírjába hogy muzulmán. Ez vallási alapon történõ megkülönböztetés?
Hát nem az dõl el ezen hogy igazhívô-e, hanem amit el kell dönteni, izraeli-e vagy nem. Remélem sokat segítettem. :_)

árva2012-01-30 18:4890. árva Válasz erre

@drHannibalLecter: 78.
Pontosan ezért akarják ipiapacsolni a kereszténységet is maguknak hitgyüli módra. Mert ők nagggyon keresztények, sokkal jobban és méginkább, sőt. Csak éppen a keresztény egyház nem jó nekik. Kell másik.

árva2012-01-30 18:4991. árva Válasz erre

@mura-fri: 82.
No de!!!
Te is náci lennél?

Flagellum Dei2012-01-30 18:5292. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (89)

Alakul...a te személyidbe bele van írva a vallásod, vagy az sértené az emberi személyiségi jogaid ha aszerint különböztetnének meg?

zepy2012-01-30 18:5393. zepy Válasz erre

Flag! A Led Zep-fanatikus is veszélyes? Csak kérdem....D

Flagellum Dei2012-01-30 18:5594. Flagellum Dei Válasz erre

@zepy: (93)

Minden fanatikus veszélyforrás, minden szenvedély rabság...

mura-fri2012-01-30 19:0195. mura-fri Válasz erre

@árva:
Ha így fogjuk fel, akkor mindenkinek /aki kizsákmányolt/, annak kell lennie!!!

Scandal2012-01-30 19:0496. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
miért sértene? Nagy nálad a zavar. Ha országon belül mint állampolgárt különböztetnének meg ez alapján egy honfitársamtól, azt ugye pedzed, nem ugyanaz, mint amikor arról van szó egyáltalán állampolgár vagyok -e és hát ugyi nem vagyok. Mi a probléma? Hiszen büszke palesztin vagyok vazze! Kikérné magának a tévedést! :_)
Kivéve persze amikor éppen robbantani akarok, a jó kapcsolatokat erõsítendõ.

árva2012-01-30 19:0597. árva Válasz erre

@zepy:
Te magadra vagy a legveszélyesebb. Amit művelsz, annak lesz következménye előbb-utóbb. Aztán majd lehet sírni-ríni. (Borítékoltam.)
Az önuralom az sosem árt. Még ilyen hülyeségben sem.

hukkk2012-01-30 19:0698. hukkk Válasz erre

@drHannibalLecter:
83.
"Ja igen és Mohammed próféta szerint Jézus Krisztus is próféta volt, a koraiak közül, a zsidókkal ellentétben."


Nem korrekt következtetés általánosságban a zsidókat negatív színben feltüntetni az általad ismertetett források alapján.
Helytelen megközelítés, téves beállítás.
Jézus első tanítványai mind zsidók voltak. Nemcsak prófétának, hanem Messiásnak, Megváltónak, Istennek, Isten fiának is elismerték Jézust.

Keresztelő János az akkori zsidó korszak legfajsúlyosabb prófétája, legmeghatározóbb szellemi ember is elismerte Jézust.
A farizeusok, szadduceusok, egyéb irányzatok hívei közül is sok vezető, rabbi, tanító is tanítvánnyá vált.

Tény, hogy a Kajafás klán volt minden idők legkorruptabb zsidó hatalmi testülete, de az ő korruptságukat még a Talmud is hitelesen mutatja be. Nem véletlenül pont a legkorruptabb rendszerben végezte el Jézus az előre felvállalt-, és az Ószövetségből is előre tudható engesztelő véráldozatát.

Nonszensz a zsidóság egészét a Kajafás klánnal és az őket kiszolgáló csürhével azonosítani.

Ez maga lenne a történelemhamisítás.

A Jézus korabeli szanhedrin törvényellenes működése olyannyira közismert volt, hogy maga a Talmud is megvetően, elítélően szól róla: "Jaj nekem Boéthosz házának nyársa miatt! Jaj nekem Kathorosz házának íróvesszeje miatt! Jaj nekem Annás házának kígyósziszegése miatt! Jaj nekem Ismael ben Phiabi házának ökle miatt! Ők a főpapok, fiaik a kincstárnokok, vejeik a Templom felügyelői, szolgáik pedig furkósbottal verik a népet!"

Erről korábban már tettem fel egy elég részletes írást:
http://csillagomhaboruja.blogter.hu/460341/perujrafelvetel_kik_oltek_meg_a_megvaltot

dr.Hani!

Ha az általad ismertetett talmud alapján akarnánk következtetést levonni a zsidóságról, akkor ugyanúgy helytelenül járnánk el, mintha elfogadnánk Szt.Ágostonnak a helyettesítési teológiáról vallott nézeteit és a zsidóság szerepéről, tevékenységéről közölt egyéb tévtanait, torzításait.

Az általad reklámozott Talmud verzió nem életszerű, mert aki kicsit is képben van az ószövetséggel annak egyértelmű, hogy szöges ellentétben áll a szellemiségével és gyakorlatával is.

"A zsidó törvény értelmében a keresztényeket ki kell végezni."

Ez több okból is hülyeség. A zsidók Törvénye a Tóra és nem a Talmud vagy a Misna vagy stb.
Már az olvasásakor érzékelned kellett volna, hogy ez az egész hiteltelen, hisz épp magad dicsekedtél el azzal, hogy a történelmi ismereteid miatt milyen mélyen hajtott térdet-fejet a tanárod egykor.
Minden ember felejt. De ennyit?
Ezt értékelte volna?
Kétlem.

Az ostoba perverzitások közlésére, szerkesztésére, készítésére vonatkozó affinitásod közismert a blogtéren.
Szerintem ebben még te is egyetértesz velem.

Ez egy silány munka részedről.
Még hazugságból is tudnál precízebbet, hihetőbbet kitalálni ennél.
Lusta voltál és csak úgy idevágtad ezt a tákolmányt.
A magyar embert ne nézd hülyének.
Nem lehet ilyen könnyen megetetni kamukkal.

Egyébként meg erőt, egészséget kívánok Neked és a szeretteidnek.
Meg szebb jövőt!
Szia

árva2012-01-30 19:0899. árva Válasz erre

@Hogyisvanezte: 75.
Kár. (Hogy elkanyarodott a téma...)
Nagyon jó beszéd ez. A Jobbik nagy eredménye, hogy ott van a Parlementben. Így már odafigyelnek rájuk. Nem véletlen, hogy nő a szavazóbázis. Ettől féltek fideszestől, maszopostól.

Imeon2012-01-30 19:09100. Imeon Válasz erre

@árva: ez úgy igaz, ahogy leírtad...

El Fascismo2012-01-30 19:09101. El Fascismo Válasz erre

@Flagellum Dei:

Szerintem mindenkeppen pozitiv az oriasi tomegtuntetes is, ami nem egyszeruen csak a Fidesz legitimitasarol szolt, hanem arrol is, hogy egyre tobb embernek nyilik fel a szeme, es meglatjak mi is valojaban az EU es az IMF.

Flagellum Dei2012-01-30 19:11102. Flagellum Dei Válasz erre

@Scandal: (96)

Ebbe belegabalyodtál rendesen, zagyvaságokat beszélsz.

Flagellum Dei2012-01-30 19:12103. Flagellum Dei Válasz erre

@El Fascismo: (101)

Itt bukott meg az előző unió is, a szovjet...

Kultura2012-01-30 19:14104. Kultura Válasz erre

@El Fascismo: Mindegy mennyien tuntetnek wazze a tartozas az tartozas marad.Attolmeg azok is fizetnek csak szabadidejukbe nem a csaladdal vannak hanem koptatjak kint az aszfaltott.

CiliCili2012-01-30 19:15105. CiliCili Válasz erre

@El Fascismo: 101.

Így igaz, talán még időben rájönnek.
Bár erről már nem igen lehet beszélni...

El Fascismo2012-01-30 19:17106. El Fascismo Válasz erre

@karenina:

Iran embertelen, gyilos es agressziv?

Hat akkor Izrael meg micsoda?

http://youtu.be/bX7MfO0cq4s

zepy2012-01-30 19:18107. zepy Válasz erre

árva! Nem vetted észre a hsz-omban az iróniát. Aműgy nemrég Csigme aztmondta nekem egy este: "érdekes Zepy, hogy te évek óta téped a nyálad (nem így mondta, hanem választékosan), hogy mennyire nagy Zep-fanatikus vagy közben pedig itthon SOSEM HALLGATOD A LED ZEPPELINT!! És ez így is van....D

hukkk2012-01-30 19:19108. hukkk Válasz erre

@mura-fri:
82.
"Mert amelyik most hőbörög azt hott zicher, hogy nem érte kár. Akiket meg Hitler által igen, azt maguk a "felsőbbrendűek" küldték a vágóhídra."

Egyrészt a holokauszttagadást a törvény bünteti, másrészt meg az általad közölt kijelentés több, mint pontatlanság.

Még mindig élnek a holokausztnak túlélői.
Te is ismersz túlélőt közülük, épp ezért sem hiteles ez a megállapítás.

Neked is erőt egészséget,
és megértésre, valamint megtérésre való készséget kívánok!

Scandal2012-01-30 19:20109. Scandal Válasz erre

@Flagellum Dei:
Nem tudom mit nem értesz. Node nem is érdekes miután te csak kérdezni szeretsz de válaszolni amúgy nemigen szoktál. :_)

El Fascismo2012-01-30 19:22110. El Fascismo Válasz erre

@Kultura:

Mi magyarok vagyunk es semmi kozunk ahhoz a Kadar Janos nevu kommunista diktatorhoz, aki ha jol emlekszem 1982-ben vette fel az IMF-hitelt es eladositotta Magyarorszagot.

Scandal2012-01-30 19:27111. Scandal Válasz erre

@hukkk:
Dr haninak van 2-3 mástol ollózott badarsága és azt saját esze híján évek óta bemásolgatja. Így ezt is. Jómaga annyit ért belõle, hogy valszeg megint röhögnek majd rajta, meg lehülyézik, de hogy miért azt már nem vágja. :_)

Kultura2012-01-30 19:28112. Kultura Válasz erre

@El Fascismo: Akkor mert nem akkor szoltal?Amugy azutan is vettek fel az mar a masik kormany volt.A Jani bacsi ideje alatt az orosznak ment a kolcson mivel ok mar nem kaptak.Azt ha jol tudom eltoroltek.Azota viszont megint belehuztak.

Kultura2012-01-30 19:30113. Kultura Válasz erre

@Scandal: Ollozgat azt szereti.:))) A herelt macskaet is ollozgatta hehehehe

hukkk2012-01-30 19:30114. hukkk Válasz erre

@El Fascismo:
106.
Egy Magyarországnál ötször kisebb földterületű ország, akinek joga van megvédeni magát.

http://t7.hu/qcf

árva2012-01-30 19:32115. árva Válasz erre

@hukkk: 114.
Nincs hozzá közünk. Ha tetszik nekik, ha nem. Övék, egyék meg a problémáikat.

Scandal2012-01-30 19:33116. Scandal Válasz erre

@El Fascismo:
Lehet neked nincs közöd hozzá csak az furcsa amikor ilyet azok állítanak, akik ma is a tehén fara megett batyyognának anélkül a rendszer nélkül. Tod felépült mindaz amot azóta elkótyavetyéltek ezek a nyomoroncok s meglepõ biztos, de az adósság szépen megnõtt. Ugyanmár.

El Fascismo2012-01-30 19:42117. El Fascismo Válasz erre

@Scandal:

Ezert kell ujratargyalni az allamadossagot. Ha ezt Vikor nem teszi meg akkor elobb - utobb le kell mondania.

hukkk2012-01-30 19:42118. hukkk Válasz erre

@Scandal:
111.
Tud ő nagyon jó dolgokat is. Nagyon intelligens és történelmileg hiteles dolgokat is láttam már tőle. Jó lenne ha a perverzitásra való hajlandóság nem butítaná le őt. Egy nagyon értékes ember egyébként. És kedves is. Azokkal meg pláne akiket kedvel.
Sokkal több és jobb annál, mint amit néha bemutat magáról.

Óvnálak attól, hogy egy-két kommentje alapján beskatulyázd őt és a jelen állapotát kivetítsd a múltjára vagy a szebb jövőjére!

mura-fri2012-01-30 19:54119. mura-fri Válasz erre

@hukkk:
Bocsánat, ha megsértettelek önérzetedben, de akikről beszéltem azok valóban nem élnek már.
Viszont akik akkor éltek, azok leszármazottait sem kéne örök jóvátételre kötelezni, illetve büntetni.
Csak ennyit akartam mondani.

hukkk2012-01-30 20:06120. hukkk Válasz erre

@mura-fri:
120.
Nem az önérzetről van szó.
Nem ért sérelem.
Nem erről van szó.
A hiteles tájékoztatásról van szó.
Ha rólad írt volna más ehhez hasonló valótlanságot, ugyanígy megjegyeztem volna.
Egy nem érzékenységi, nem vallási, nem világnézeti kérdés, hanem elvi kérdés.
Így racionális.

hukkk2012-01-30 20:41121. hukkk Válasz erre

@árva: 115

Közünk van egymáshoz.
Ha az emberiség egyetlen tagja is szenved, vagy bánt valakit, még az is kihat a teljes emberiségre, attól függetlenül, hogy érzékeljük-e éppen.
Egy olyan posztba írtad a véleményed ami nagyrészt róluk szól,
ami úgy gondolja, hogy nekünk is közünk van valamilyen formában az ő ügyükhöz.

Ha valóban úgy éreznéd, hogy nincs közöd hozzájuk egyáltalán, akkor minimum exkommunikálnád őket és szót sem ejtenél róluk.
Ettől ugyan még belül közöd lenne hozzájuk már akkor is, ha csak rájuk gondolsz.
Valójában szerintem még ha elszánnánk magunkat arra, hogy gondolatban se legyen közünk hozzájuk, még azt sem tudnánk megvalósítani.
Se élve, se holtan.
Eleve maga az Univerzum is egy közünkvanhozzáuniverzum, aminek a legkisebb láthatatlan részecskéi is kölcsönhatásban állnak egymással.
Nem tudunk úgy létezni sem, hogy legalább minimális mértékben közünk ne legyen bármihez ami az Univerzumban van.

Vitathatatlan hogy mindenhez van közünk.
Ami vitatható, az ennek a mértéke.
Köszönöm, hogy így, ebben a megvilágításban egyetértesz velem.
Nem lenne muszály.
Kérlek ne erőltesd rám az egyetértésedet!
Az ilyen jellegű erőszakot akkor is nehezen viselem ha jóindulatból fakad.:)

mura-fri2012-01-30 20:48122. mura-fri Válasz erre

@hukkk:
Nem tudom értelmezni a reagálásod.
Nem Te vagy az a személy, aki minden dolgokért felelős.
Nem én vagyok a személy, aki ellen írható lenne ilyen kritika.
Nem vagyok Christina Lagarde, vagy minek nevezik a modernkori hóhért.
Így racionális.

Scandal2012-01-30 21:15123. Scandal Válasz erre

@hukkk:
Minden bizonnyal módfelett okos hogynemondjam furfangos emberrõl van szó, csak ki aksr drinlizni minket. A szüleit olyannyira sikerült megyévesztenie, hogy máig megesküdnének rá, hogy idióta. Mi persze nem ülünk fel ilyen könnyen a látszatnak, hiszen alig 5 éve láthatjuk csupán annak. :_)

Scandal2012-01-30 21:21124. Scandal Válasz erre

Más. Napok óta olybá tûnik este 8 felé szolgálatba lép a blogtér legszarabb technikusa és amint munkába kezd, rögtön leáll a szerver. :_)

Scandal2012-01-30 21:28125. Scandal Válasz erre

Driblizni..megtévesztenie

Kultura2012-01-30 22:29126. Kultura Válasz erre

118 valoszinu elolvastal valamit de sebaj figyelj tovabb erosen.:))

hukkk2012-01-30 23:21127. hukkk Válasz erre

@Scandal:
123
Azért nem tudok ezen nagyon mosolyogni, mert ilyen alapon az én idétlenkedéseimmel kapcsolatban is bárki emeberfia a te szelektív logikád alapján hozzád hasonló következtetésekre juthatna.
:(


















:)

@mura-fri:
122.

Ezt én sem tudom miként értsem tőled...
Értsem azt, hogy elvitatod tőlem a kommentjeim megírásával, megfogalmazásával, stílusával kapcsolatos
személyes felelősségem
felvállalására vonatkozó

szabadságjogomat?!?!?!

Tiltakozom egy ilyen tisztességtelen eljárásnak még a gondolatától is!!!

Igenis jogom és kötelességem vállalni a felelősséget minden tettemért, különös tekintettel azokra, amiket nagyobb nyilvánosság előtt, ún. "közszereplőként" követek el.

4. pont.
TÖRVÉNY ELŐTTI EGYENLŐSÉGET, POLGÁRI, VALLÁSI (*és személyes felelősségvállalási) TEKINTETBEN !


Milyen erkölcsi alapon várhatnám el, hogy a nemzetet kirablók felvállalják a felelősséget végre a saját tetteikért, ha még a saját, személyes felelősségemet is letagadnám a saját tetteimmel kapcsolatban???

hukkk2012-01-30 23:23128. hukkk Válasz erre

El innen rablók, ez a mi hazánk!!!

drHannibalLecter2012-01-31 07:05129. drHannibalLecter Válasz erre

@Scandal: Nna tegnap is itt voltál egész nap a gép előttte cigány lejtésbáró?Brumma-brumma; brummadza!Te csak szemvedj tovább itt te szingli balekmackó!
No és akarnak-é.....................:D?

Flagellum Dei2012-01-31 11:21130. Flagellum Dei Válasz erre

@hukkk: (128)

Ezt a "mi"-t kifejthetnéd bővebben, mert nem biztos hogy egyre gondolunk.

Flagellum Dei2012-01-31 11:23131. Flagellum Dei Válasz erre

@hukkk: (114)

Gondolom ezt a jogot mástól sem vitatod el?

A hozzászóláshoz be kell lépni. Lépj be, vagy regisztrálj. A regisztráció után értesítést kérhetsz és hozzászólhatsz a Blogteres blogokhoz.
Hogyisvanezte A blog szerzője Hogyisvanezte. Kövesd és csatlakozz a blogjához.

Friss Top bejegyzések

Louis-nak - 2012-02-01

Európa Európa csodálatos. Menj Bécsbe, s nézd meg Gustav Klimt képeit, igyál meg egy kávét Párizsban, csodáld az életet Toscana lankáin, állj meg a Tirrén-tenger partján vagy a Slieve...

El innen rablók, ez a mi hazánk! - 2012-01-30

2012. január 21. - 2012-01-24

Méltóság és demokrácia Aki csatlakozik egy szövetséghez vagy szervezethez, mindig felad valamit az önállóságából, hiszen neki is alkalmazkodnia kell a többiekhez. A szombati tüntetés mégi...

Újévi köszöntő - 2012-01-01

Böjte Csaba ferences rendi szerzetes gondolataival és a Kormorán zenéjével kívánok boldog Új Esztendőt az itt blogoló barátaimnak: --------------------------------------------------------------...

Lári-fári újratöltve - 2011-09-25

Már idejét sem tudom, mióta mondogatják, hogy Gyurcsány Ferenc nem normális. A legtökéletesebbet ebben a témakörben Csermely kolléga alkotta, még évekkel ezelőtt. Az ő diagnózisa így szólt: &...

Géczy Gábor: Az élet él, és élni akar - 2011-08-01

Az élet él, és élni akar - Géczy Gábor from Gabor Both on Vimeo. Az élet él és élni akar 2. from Gabor Both on Vimeo.

A tolerancia bajnokai - 2011-03-26

keloid.blogter.hu/463992/horn_nem_kepes_meghalni keloid: "A hunhír egy hungarista-náci hírportál, objektivitására jellemző: "Hasonló eset a gyurcsányi 2006-os mészárláskor történ...

Szív, mint a torkosborz - 2011-03-14

Gondolom, sokan hallották már a címben szereplő hasonlatot. Olyankor szokták mondani, amikor valaki pórul jár, hátrányt szenved. De vajon mi lehet az a torkosborz, és főleg mit és hogyan szív? Póru...

''Fémzárasat vagy szabadot?'' - kisfilm a vetőmagbizniszről - 2011-03-04

El innen rablók, ez a mi hazánk! - 2012-01-30

Friss hozzászólások

csumpi

csumpi - 3 hete

@árva: A Láj-csí nagypapója es antifa volt? :)))) akkor miért nem tűntetett ma az Új Színháznál ME(L)ASZ-ok között? ....ez akkor lehetett, amikor a nagypapit Csu-En-Lájnak hívták ? :DDDDDDDD

Bejegyzés: Louis-nak

árva

árva - 3 hete

@aaadvil: Néha rájön az őszinteség. Amíg bírja a memóriám, emlékszem, mert egyébként nem irattározok.

Bejegyzés: Louis-nak

aaadvil

aaadvil - 3 hete

@árva: Mik derulnek ki a Lajoskárol? Bár nem lep meg valami muszkavezető partizán ivadék lehet! Hehehehe!

Bejegyzés: Louis-nak

árva

árva - 3 hete

@Hogyisvanezte: Még azt sem??? Ez az idegen gyökerek miatt lehet nála. Büszkélkedett, hogy nagypapa nácit ölt. Nos, ez csak kétféle módon eshetett meg, ruszki vagy szerb partizán volt. Mert ha esetleg, netán, nyugati volt, akkor nem gondolnám, hogy idejött magyarnak a vasfüggöny mögé és fiacskája, lajoska apja innen ment külföldre valaminek. Aki ismeri a történelmet, tudja, hogy nyugati beütéssel max. üldözött lehetett valaki, nem kiküldött. Hacsak.... Lajos is szívesen ölne nácit, mint mondja. Azért ez sok mindent megmagyaráz. Én, a náci nem ölnék komcsit se, meg libsit se, van nekik elég bajuk nélkülem is. Na de hagyjuk a rejtélyeket, amikor olyan isteni kacsasültet ettünk szülinapból kifolyólag a hétvégén!!!

Bejegyzés: Louis-nak

Hogyisvanezte

Hogyisvanezte - 3 hete

@árva: Bevallom, nekem sem sikerült megfejteni, hogy mit ír. :D Amúgy, nem vagyok kitiltva nála...

Bejegyzés: Louis-nak

Blogter 2005-2009. Blogter
blog 3Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet
Kapcsolódó
HogyisvanezteHogyisvane
Követem
Belépés | Regisztráció
  • Bejegyzésekből
  • Amerikai disznó vs. magyar gyermek - Rács mögött töltheti egész hátralévő életét az az amerikai néger, akit tetten értek, amint disznókon követett el szexuális erőszakot . kuruc.info/r/6/73483/ Tizennégy év fegyházra ítélte szerd...

  • Mi lesz előbb? Mi lesz ebből? - Nem telik el hét, - sőt inkább nap - anélkül, hogy a fentihez hasonló hírek ne borzolnák az idegeinket. Az elkövetés célpontja, módszere és szükségtelen kegyetlensége erősen egy irányba mutat, az elkövető...

  • Te mire gondolsz, miután megnézted? - Figyelem! A képsorok sokkoló jeleneteket tartalmaznak, ezért csak 18 életévet betöltött és erős idegzetű olvasók indítsák el a felvétel lejátszását! Szudáni menekültek a "multikulti" áldásait m...